S1, A1: Det nya millenniet gryr och den rebelliska Byron är fast besluten att lämna sin småstad, kosta vad det kosta vill. Räddningen visar sig komma från ett högst oväntat håll. I rollerna: Ellis Howard, Laquarn Lewis, Hannah Jones, Michael Socha, Laura Haddock, Hannah Walters m.fl. Del 1 av 8.