Ross Kemp: Åter i Afghanistan Avsnitt 1
S1, A101: Ross och teamet flyger in i Camp Bastion men blir direkt omlokaliserade til Musa Qualeh, ett mycket eftertraktat mål för både ISAF och talibanstyrkorna.