S1, A1: Följ med Danny när han planerar att tillaga följande rätter för den kommande veckan: På måndag gör han en välsmakande grönsakswok med gröna bönor och räkor. Tisdag; blomkålsris med mandel och rostade nektariner. Onsdag; stekt potatis med bacon, lök och köttbullar. Torsdag; en pizza med mozzarella, tomat och salami och fredag; blomkål med köttfärs och baconrullar.