F#Ck1Ng Social Media Avsnitt 1
S1, A1: Amanda, en åldrande influencer, kämpar för att behålla sin popularitet på sociala medier, medan Vicky Moo, den nya sensationen på TikTok, brottas med tanken på ett normalt liv långt borta från sin överbeskyddande far och manager. Båda tvingas leva tillsammans och inse att var och en har vad den andra behöver.