S1, A1: Alphonse blir anfallen av maffiaskurkar på ett jobb han kämpar för att behålla. I terapin diskuterar han sin moders försvinnande. Han återvänder till jobbet och leds genast till sin chef samma dag som han får reda på att hans frånvarande fader är på sjukhuset. Alphonses försök att återuppväcka deras förhållande fräser när han får reda på att hans fader i hemlighet jobbade som gigolo hela sitt liv.