S1, A1: Yeong-ro, en ung och livlig förstaårsstudent på Hosu Women's University, blir kär i Soo-ho vid första ögonkastet på en gruppblindträff. När hon stöter på honom igen i en skivaffär bjuder hon modigt ut honom.