Smiley Face Killers: The Hunt for Justice Avsnitt 1
S1, A1: Säsongsstart. Ett team av pensionerade poliser som arbetat intensivt med utredningen kring The Smiley Face Killers de senaste tjugo åren, tar sig an ett mystiskt drunkningsfall 2017 där en doktorand från Pittsburgh mist livet.