Avsnitt 1 The Worst of Evil
S1, A1: Åklagaren Cho Changsik mottar en begäran från Japan om att inleda en gemensam utredning av narkotikahandeln från Sydkorea. Han samlar en grupp utredare och misstänker en koppling till Gangnam Crystal, en ny drog som sprids i Gangnam. Kriminalpolisen Dohyung, föreslår att Junmo infiltrerar gänget, eftersom han inte har mycket att göra på landet. Junmo infiltrerar gänget.