Avsnitt 1 Vanderpump Rules: Jax and Brittany Take Kentucky
S1, A1: Jax och Brittany byter ut komforten i deras hem i Los Angeles mot den tuffa vardagen på en gård i Kentucky. Brittany känner sig som hemma, men Jax kämpar med att vara nära så många djur.