Vanderpump Rules Avsnitt 11
S2, A11: Stassis födelsedagsfirande fortsätter att urarta när Jax tar med sig ovälkomna gäster på partybåten. Kristen ger Lisa ett ultimatum som inte uppskattas av chefen.