Vanderpump Rules Avsnitt 15
S3, A15: SUR-gänget samlas för Scheanas bröllop, men Scheana bryter ihop när hennes drömdag blir en mardröm. James konfronterar Kristen om hennes fortsatta besatthet med Tom Sandoval.