Vanderpump Rules Avsnitt 16
S3, A16: Scheana bryter ihop när hennes plan för det perfekta bröllopet faller isär. Kristen lever upp till allas värsta förväntningar. Tom Schwartz förvärrar en dålig situation och det hela slutar i tårar.