Seriemördaren i Wales Avsnitt 2
S1, A2: När tops-undersökningen är igång försöker Paul inte bara hitta mördaren, utan också identifiera de individer vars förflutna har svärtats av falska anklagelser och rykten. Baserad på verkliga händelser. I rollerna: Philip Glenister, Steffan Rhodri, Scott Arthur, Sion Alun Davies, Keith Allen, Priyanga Burford m fl. Del 2 av 4.