Brottsplats Bradford Avsnitt 2
S1, A2: Ett brutalt mord skakar Bradfords undre värld och trissar upp konflikten mellan rivaliserande gäng. Medan Harry jagar mördaren tar Saima ett riskabelt steg för att försöka ena familjen. I rollerna: Staz Nair, Elizabeth Berrington, Aysha Kala, Vikash Bhai, Danyal Ismail, Nina Singh m fl. Del 2 av 6.