Les Amateurs Avsnitt 2
S1, A2: Vincent och Alban har kidnappappats av mr Hermann, mannen vars fru är kidnappad. Han anklagar Alban och Vincent för att ha stulit mobilen och den stora summan pengar som låg i och var tänkt som lösensumma för att hans fru skulle släppas. Hermanns kumpaner hotar att döda de två männen om de inte erkänner. Men Hermann tvingar istället Vincent och Alban att gå på ett möte med fruns kidnappare, farliga medlemmar i ett albanskt gäng, med en tom väska.