Avsnitt 2 Sherlock & dotter
S1, A2: Medan Sherlock letar efter en stulen vagn skickar han Amelia på jakt genom London, men hon har egna idéer och följer sin intuition. I rollerna: David Thewlis, Blu Hunt, Antonio Aakeel, Orén Kinlan, Gia Hunter, Shashi Rami m fl. Del 2 av 8.