S1, A2: Kevin Russell får lida svårt i offentligheten när Emma med drastiska medel tar upp hans fall igen. Miriam fattar ett beslut som får förödande konsekvenser för Emma. I rollerna: Helen McCrory, Sam Swainsbury, Jonathan Forbes, Robin Weigert, Michael Gambon m.fl. Del 2 av 6.