Cooking for One Week Avsnitt 2
S1, A2: I det här programmet ger Danny Jansen dig den ultimata fusklappen med recept för när du har lite tid att laga mat. Genom att förbereda dem på helgen hjälper dessa recept dig att spara tid på vardagarna och gör att du kan sätta en utsökt, fräsch måltid på bordet. Idag gör Danny en läcker grönsakswok med gröna bönor och räkor.