S1, A2: Alphonse berättar för sin fru Margot att han är framgångsrik i sitt nya jobb och ersätter sin fader som en gigolo för åldrande kvinnor i Paris. Trots att det börjar trögt, och han tampas med att hålla sina krävande klienter nöjda, upptäcker han snart att jobbet hjälper honom finna sig själv. Hans sMartha fru, däremot, låter sig inte luras länge.