S1, A2: Sökandet efter “Paul” fortsätter medan Jamie försöker klara situationen. Med hjälp av sin svåger Jeff får han reda på ännu mer chockerande nyheter. Samtidigt söker Amandinie skingra tankarna med sin passion för violin, vilket för henne närmare sin lärare.