Mord och skandaler i Hollywood Avsnitt 2
S1, A2: 2015 hittas Bobbi Kristina, dotter till musiklegenderna Whitney Houston och Bobby Brown, död i ett badkar. Hennes mamma Whitney, gick bort på ett liknande sätt några år tidigare. Var det slumpen eller finns det något mer bakom Bobbi Kristinas död?