S1, A2: Moo-chi besöker Headhunter, som sitter i dödscell i väntan på avrättning på Moojin-fängelset. Moo-chis enda mål i livet är att hämnas sin familjs dödsfall och själv döda Headhunter. Ett annat monster tar Moo-chis uppmärksamhet.