S1, A2: När Ji-woos skilsmässa blir känd, hamnar Kyeong-do själv mitt i en skandal. Med hjälp av sina vänner lyckas han publicera en dementi. Men han blir involverad med Ji-woo igen, när hennes storasyster, Ji-yeon kontaktar honom.