The Worst of Evil Avsnitt 2
S1, A2: Junmos uppdykande och nämnandet av Taeho, väcker Gicheuls och hans vänners intresse. Gicheul blir nyfiken på honom och testar honom. Han lyckas med näppe klara Gicheuls test för att gå med i Gangnam Union. Men när han träffar Euijeong för att förklara, upptäcker han något oväntat.