Fleabag Avsnitt 2
S1, A2: Fleabag som plågas av minnen av sin döda bästa vän och nyligen har dumpats av sin känslomässigt sköra pojkvän, försöker desperat sälja stöldgods och väcka liv i avsomnade romanser för att slippa tänka på vilken röra hennes liv har blivit.