S1, A3: Fleabag hjälper sin smaklösa svåger att köpa en present till Claire, som har bestämt sig för att själv ordna överraskningsfesten på sin födelsedag. På jakt efter en dejt återupptar Fleabag bekantskapen med en kille med utstående framtänder.