S1, A3: Med Baz försvunnen och förmodad farlig delar sig besättningen i grupper för att söka igenom produktionsmodulen och hitta honom och Rose tar det smärtsamma beslutet att isolera Fulmer. Men när Rose gör ett förbryllande genombrott, blir jakten mer skrämmande och mystisk när besättningen drabbas av strömavbrott och paranoia, och de upptäcker saker som driver dem långt utanför deras bekvämlighetszon.