S1, A3: Kyeong-do stoppar Ji-woo precis när hon ska lämna landet, och de två börjar oväntat att bo ihop. Ji-woo ställs inför sanningen om Kyeong-dos behandling för alkoholism och hemligheterna som hon och hennes mor har försökt dölja.