S1, A3: Systrarna tävlar om dokusåpan mot andra influencers. Amanda vill skapa en viral video med Chiris granne Ricardo, medan Vicky beskriver sina drömmar för Emilio. När Vicky gå med i tävlingen minskar Amandas popularitet. Varje syster kommer att göra det otänkbara att säkra en gynnsam position, även om det kostar dem deras relation.