Tracy Beakers dröm Avsnitt 3
S2, A103: Tracy är fortfarande kvar på barnhemmet, men hoppas hela tiden på att få komma till ett fosterhem och få en riktig familj. En serie gjord på böcker av Jacqueline Wilson.