Smiley Face Killers: The Hunt for Justice Avsnitt 3
S1, A3: Utredarna åker till Boston för att undersöka ett fall från 2009 då en före detta soldat gick en mytisk död till mötes. Offrets flickvän pratade med honom minuter innan han försvann och utredarna tror att The Smiley Face Killers ligger bakom dådet.