L'Ora: Ink over Bullets Avsnitt 3
S1, A3: Medan Enza och Salvo fortsätter sin undersökning reser de andra journalisterna till en demonstration som organiseras av fackföreningsmannen Vito Monteleone, som snart leder till en konfrontation mellan polisen och arbetarna. Monteleone blir måltavla av brottsbekämpande myndigheter, men när journalisten Grisanti försöker skydda honom inser han att ännu större makter är ute efter Vito.