S1, A3: När Stella ser Champtons viltvårdare Edgy nära platsen där Anthony mördades, uppmanar Audrey Clement att förhöra mannen. Jane tror att Ned dödade Anthony av svartsjuka och anmäler honom till polisen. En kropp hittas flytande i sjön. I rollerna: Matthew Lewis, Amanda Redman, Amit Shah, Adam James, m.fl. Del 3 av 6.