Avsnitt 3 Sherlock & dotter
S1, A3: Amelia går ”undercover” för att söka efter ledtrådar i Claras hem, medan Sherlock besöker sin evige fiende Moriarty i fängelset. I rollerna: David Thewlis, Blu Hunt, Antonio Aakeel, Orén Kinlan, Gia Hunter, Shashi Rami m fl. Del 3 av 8.