I kärlekens namn Avsnitt 3
S1, A3: Balder gör sitt bästa för att lugna ner situationen, men han lyckas inte hindra sin far från att avslöja för Helle vad han arbetat med. Dessutom äventyrar Lars Balders eget äktenskap – för att inte tala om firandet.