Les Amateurs Avsnitt 3
S1, A3: Vincent och Alban försöker nå en överenskommelse med det albanska gängets ledare. Men Alban, som inte är uppdaterad, hittar mrs Hermann och befriar henne. En jakt inleds i Meurthe-et-Moselles kommunbyggnad. De lyckas fly och Manon får äntligen åka hem till sin man. Men så fort de återförenas utbryter ett stort bråk mellan dem och mr Hermann dör. Alban tvingas lämna sina fingeravtryck på mordvapnet.