Blood Free Avsnitt 3
S1, A3: Man misstänker att hackningen kan ha varit ett insiderjobb. Kan gärningsmannen vara nån Jayu känner? När hon gräver i Chaewoons förflutna får hon reda på att han var närvarande under en terroristattack där presidenten var involverad, några år tidigare. Jayu bär på misstankar mot Chaewoon eftersom hon också var närvarande vid dådet. De två fortsätter att söka efter personen bakom hackningen.