S1, A4: Junmo utsätts för ytterligare ett chockerande test, och Jungbae börjar tvivla på honom. Med Junmo i knipa, rekryterar teamet Euijeong för att hjälpa honom. Under tiden går Song Donghyuks underlydande Kang Geon ihop med Jaegeongruppens Sung Kisoo, för att hämnas på Gangnam Union.