S1, A4: Medan Paul väntar på godkännande för att öppna Kappens grav är teamet oroligt för att hans tunnelseende kan förvärra situationen ytterligare. Baserad på verkliga händelser. I rollerna: Philip Glenister, Steffan Rhodri, Scott Arthur, Sion Alun Davies, Keith Allen, Priyanga Burford m fl. Del 4 av 4.