F#Ck1Ng Social Media Avsnitt 4
S1, A4: Amanda kommer att utnyttja olyckan till sin fördel, medan Vicky måste dölja vad som hände för César. Paty är på väg att få igenom sin lag, men kostnaden kommer att gå hand i hand med Amanda, som hon föraktar. Precis när saker och ting börjar förbättras för Amanda, börjar hon glida ifrån dem hon bryr sig mest om.