S1, A4: Clement tror att morden på Anthony och Ned är kopplade till krigshemligheter, men kriminalkommissarie Vanloo håller inte med. När Vanloo undersöker Neds hustru Jane gör Clements beteende Bernard och biskopen rasande, vilket oroar Audrey. I rollerna: Matthew Lewis, Amanda Redman, Amit Shah, Adam James, m.fl. Del 4 av 6.