S1, A4: Jolyon bryter med Louisa medan Soames och Irene är på smekmånad. James blir rasande när han får veta att Soames planerar att etablera en filial i Paris. I rollerna: Joshua Orpin, Tuppence Middleton, Eleanor Tomlinson, Danny Griffin, Millie Gibson, Jack Davenport m fl. Del 4 av 6.