Kiss Sixth Sense Avsnitt 4
S1, A4: Yesul blir full och berättar för Minhu om sin förmåga och att hon såg dem ha sex i framtiden. Minhu tror inte på henne och förödmjukar henne. Yesul blir upprörd och förklarar att hon ska bevisa det för Minhu. Dessutom börjar Pilyo jobba med Mopix-projektet, ett nytt projekt för planeringsteam 1. Yesul är nu fast mellan sin ex-pojkvän, Pilyo, och sin chef, Minhu. Något olycksbådande verkar pågå mellan de två männen.