Nice to Not Meet You Avsnitt 4
S1, A4: Jeong-sin ser en pitch för vuxenfilmskådisar och nämner Ae-suk som hon såg i Hyeon-juns sjukhussal. Hennes artikel släpps och kaos uppstår!