Les Amateurs Avsnitt 4
S1, A4: Vincent och Alban är ute på djupare vatten än de först trodde när de får reda på att Manon Hermann är dotter till Claude Becker, som ensam har investerat i ekodistrikt-projektet, ett projekt som Louise leder som en del av arbetet på kommunen. Manon utpressar dem och kräver att de ska hämta en speldosa, som anser vara värdefull, hemma hos Marat Milankovitch, en oligark som har flytt Ryssland. Efter att ha hejdats av det elbanska gängets ledare, dyker Vincent och Alban upp oinbjudna på en fest hemma hos Milankovitch. Vincent uppehåller Milankovitch memdan Alban letar efter speldosan i villan.