För känd för kärlek Avsnitt 4
S1, A4: Kristian utforskar sina karriärmöjligheter och går till en sångpedagog. Smail är i Spanien och lever livets goda dagar. Calle åker till Stockholm för att festa med sin kompis Jocke. Robin åker också till Stockholm för att vara med i ett TV-program.