S2, A4: På ett sjukgymnastikcenter jobbar Zoé hårt på sin comeback. Ivrig att återvända till scenen struntar hon i läkarnas råd och pressar sig själv för hårt i hopp om ett snabbare tillfrisknande. Hennes rutin störs av Alecs ankomst. Han vet inte om han någonsin kommer att kunna spela igen. Dansaren och musikern tvingas bo tillsammans och det slår gnistor mellan dem.