S10, A4: Alphy och Geordie utreder häxkonst på ett barnhem som drivs av en gammal vän till Alphy. När en kropp hittas har Alphy svårt att se sin vän som misstänkt. I rollerna: Robson Green, Rishi Nair, Al Weaver, Tessa Peake-Jones, Kacey Ainsworth, Oliver Dimsdale, Nick Brimble, m.fl. Del 4 av 8.