S1, A4: Jayu får oväntat ett erbjudande om fusion och företagsförvärv. Seonu Geun, ordförande på DORSON Group och Seonu Jaes biologiska far, föreslår att Jayu ska sälja sin teknologi för odlat kött till honom. Chaewoon lokaliserar hackarens förehavanden. Jayu trodde att han skulle lösa allt, men då hittas hackaren död. Folk misstänker Jayu som den skyldiga. Hon blir till och med mordhotad.