S1, A5: Trots bevisen i bunkern gör Vanloo Edgys sonson Nathan till sin nya huvudmisstänkte. Audrey får reda på vem som skickat hotbreven till Clement. Clement upptäcker en falsk vägg som döljer kvarlevorna av en försvunnen spion. I rollerna: Matthew Lewis, Amanda Redman, Amit Shah, Adam James, m.fl. Del 5 av 6.